ACTIVITEITEN

DE BUSINESSCLUB VAN HFC ORGANISEERT DIVERSE

ACTIVITEITEN

Van netwerken tot actief met elkaar bezig zijn.

Netwerken

HFC heeft een alom geprezen breed regionaal en landelijk netwerk. De Businessclub organiseert events met het doel dat leden elkaar actief ontmoeten, van elkaar kunnen leren en verkennen of er mogelijkheden zijn om elkaar zakelijk te ondersteunen of te versterken. Leden wordt de mogelijkheid geboden om sector gerelateerde events bij te wonen. Dat noemen we tafels. Zo heeft de Businessclub bijvoorbeeld de Bouw & Vastgoedtafel en de Young Professionaltafel. Op deze manier is het voor leden mogelijk om binnen een doelgroep gericht te netwerken.

Events Selectie

Leden van de Businessclub krijgen automatisch een seizoenkaart van HFC. Rondom deze wedstrijden organiseert de Businessclub, business lunches en borrels die exclusief door de leden en hun relaties geboekt kunnen worden. Tijdens de lunch verzorgt de technische staf een voorbeschouwing op de wedstrijd.

Kennis vergaren

De Businessclub organiseert thema en kennis sessies over relevante en actuele onderwerpen. De club beoogt actief deel te nemen in het vergroten van kennis in voor haar leden relevante onderwerpen. Gestimuleerd wordt om deze kennis tussen leden uit te wisselen, van elkaar te leren en daardoor elkaar te versterken. Zo worden leden regelmatig uitgenodigd om een lezing te geven over onderwerpen in hun vakgebied ’ter leering ende vermaeck’ van andere leden. Young professionals kunnen indien gewenst gebruik maken van ervaring en advies van senior leden.

Talent Coaching

Young Professional leden van de Businessclub kunnen gebruik maken van coaching en kennissessies die georganiseerd worden door ervaren leden. Kennis en ervaring wordt uitgewisseld.

Sport en beweging

Sport verbindt. Leden van de Businessclub hebben als gemene bindingsfactor namelijk de liefde voor het voetbalspel. De Businessclub organiseert bij tijd en wijle sportieve activiteiten voor haar leden zoals een voetbal, golf of padel toernooi. Uiteraard biedt HFC als voetbal vereniging talrijke mogelijkheden aan zoals senioren voetbal, 7X7 en walking football. Met elkaar actief bezig zijn versterkt de onderlinge band. Zeker in een maatschappij die verhardt en steeds individualistischer wordt, groeit het belang van team sport des te meer.

Special Events

HFC geniet landelijke bekendheid met de jaarlijkse Nieuwjaars wedstrijd tegen de oud internationals met aansluitend de grootste Nieuwjaars receptie van Kennemerland. Leden van de Businessclub hebben uiteraard toegang tot dit evenement.

Lid worden van de Businessclub?