LEDEN

Aanbod

De Businessclub heeft een drietal arrangementen beschikbaar voor haar leden. Van op maat gemaakte arrangementen voor Businesspartners, standaard Businessclub lidmaatschappen tot een aanbod voor Young Professionals tegen gereduceerd tarief.

Bijeenkomst

Persoonlijk contact, directe betrokkenheid en interactie. Dat is waar de Businessclub voor staat.

Platform

De Businessclub beschikt over een digitale communicatie app waar leden gebruik van kunnen maken. Hierdoor kan er ook digitaal eenvoudig tussen de leden gecommuniceerd worden.

Een overzicht van trotse

BUSINESSPARTNERS