INSCHRIJVEN

cultuur en traditie

welkom bij de club

Middels onderstaande contact button kunt u interesse kenbaar maken in het lidmaatschap van de Businessclub van de Koninklijke Haarlemschsche Footballclub HFC. Een nieuw netwerk opent zich voor u. Een standaard lidmaatschap is EUR 1.000 ex BTW per jaar. Businesspartners kunnen hun lidmaatschap combineren met sponsor pakketten om bijvoorbeeld hun naamsbekendheid en aanwezigheid rondom het sportcomplex en de club verder te vergroten. Een arrangement voor businesspartners is maatwerk. Young Professionals (leeftijd <35 jaar) kunnen tegen een gereduceerd tarief lid worden. Leden zijn beslissing nemers in hun professie, ondernemers, CEO’s of behoren tot het hogere management. Het lidmaatschap is te allen tijde onder voorbehoud van goedkeuring door het bestuur en kan te alle tijden zonder opgaaf van reden worden opgezegd.

De commerciële commissie van HFC

contributie

arrangement

Businesspartner

Maatwerk

Exposure

>€ 5.000

Gericht netwerken

Kennis sessies en tafels

Seizoen kaarten

Young Prof. lid

Gereduceerd tarief (<35jaar)

Coaching en advies

€ 250

Voor wie?

De Businessclub van HFC staat open voor beslissing nemers (CEO’s, ondernemers en hoger management).

Lid worden van de Businessclub?