SPONSOR MOGELIJKHEDEN

onderdeel worden van de koninklijke hfc?

sponsor mogelijkheden

Sponsoring is relevanter en belangrijker dan ooit! De Koninklijke HFC heeft regelmatig nieuwe arrangementen beschikbaar. Bekijk deze pagina voor informatie.

mr Dirk Jan Rutgers, Voorzitter

“Harde feiten die van belang zijn over het sponsoren van de Koninklijke HFC. Kijk hier voor een factsheet”

Maatschappelijk relevant

De maatschappij verhardt, vereenzaamt en digitaliseert. Met elkaar sporten, bewegen en als team bezig zijn is belangrijker dan ooit. Sponsoring is maatschappelijk van groot belang.

Imago

Het is een feit dat keuzes van consumenten vaak gemaakt worden op basis van imago. De Koninklijke HFC heeft een ijzer sterk imago. Uw bedrijf kan daarvan profiteren. Lees het data factsheet door HIER te klikken.

Naams-bekendheid

Sponsoring werk beter dan vaak wordt aangenomen. HFC heeft wekelijks duizenden bezoekers en een uiterst interessante achterban voor veel bedrijven. Ruim 3,4 miljoen mensen kennen HFC. Lees het data factsheet door HIER te klikken.

hfc zoekt een nieuwe hoofdsponsor voor de jongste jeugd!

2.000 bewegende reclamezuilen in de regio?

Het blauw en wit kleurt de straten van de regio Kennemerland en menig schoolplein. De kleuren worden fier en met trots gedragen. Uw logo op alle wedstrijd of trainingskleding? Daarmee is uw bedrijf prominent aanwezig in de regio met vele lopende reclame zuiltjes! HFC zoekt een nieuwe hoofdsponsor voor alle jongste teams. Interesse? Vul onderstaand contactformulier in.

Duizenden wekelijkse bezoekers
Meer dan 2.000 leden

Informeer naar de diverse sponsor mogelijkheden

Van tijd tot tijd zijn er diverse sponsor arrangementen beschikbaar. Informeer bij de commerciële commissie van de Koninklijke HFC voor de mogelijkheden.

Lid worden van de Businessclub?