De ‘Hét Grote HFC Sponsorbord’ actie!

HELP DE CLUB

MET DE ‘HÉT GROTE HFC SPONSORBORD’ ACTIE 2024

Samen sporten, met elkaar bewegen. Omgaan met winst en verlies. Respect en waardering naar elkaar toe ongeacht afkomst, ras, gender of religie. Drukke ouders doordeweeks maar in het weekeinde langs de lijn. Familiegevoel! Walking football voor ouderen en teamspirit bij de G-teams. Een flinke aanwas bij de meiden en dames afdeling. HFC groeit in maatschappelijke relevantie. Sponsoring maakt dat mede mogelijk en is onontbeerlijk. Daarom doen wij een beroep op u met de ‘Hét grote HFC Sponsorbord’ actie 2024!

mr Dirk Jan Rutgers, Voorzitter.

voorwaarden

hoe werkt de actie

HFC Teams wordt gevraagd de Club te helpen met het zoeken naar ‘Logo Deelnemers’ op Hét Grote HFC Sponsorbord. Heb je een deelnemer gevonden? Meld dan hieronder aan:

De actie duur tot 1 mei 2024! Wat kan je winnen?

Alle HFC Teams wordt om hulp gevraagd met de verkoop van Logo plekken op Hét Grote HFC Sponsorbord. Tot 1 mei kunnen deelnemers die hun logo op het bord willen hebben worden aangemeld. De prijzen worden verloot onder de 5 teams die de meeste logo’s hebben ‘verkocht: (i) 2X een team BBQ verzorgd door Marcel (ii) een team training door een HFC Heren 1 selectie prominent) (iii) 2X bowlen bij Claus!

Wat kost een logo op het bord?

Een logo op Hét Grote HFC Sponsorbord kost € 150 ex BTW per jaar voor een periode van 3 jaar.

Wat is Hét Grote HFC Sponsorbord?

Op de mooiste plek van het sportpark komt direct voor het clubhuis bij de buitenbar een groot nieuw reclamebord. Hierop kunnen logo’s (ca 33X33 CM) van bedrijven geplaats worden. Indien besloten wordt tot nieuwbouw van het clubhuis krijgt het bord een prominente plek op de bouwplaats.

Factsheet sponsoring

Waarom een sponsorbord en wat levert dat een bedrijf op? Lees het Factsheet met ‘facts and figures’ over HFC sportsponsoring.

Uw plek op Hét Grote HFC Sponsorbord?