LOTEN RESERVEREN HFC NIEUWJAARSWEDSTRIJD

VOORWAARDEN

Vanaf 5 lootjes of meer kunt u hieronder een reservering plaatsen en meedoen. Uw lootjes worden voor u klaar gelegd achter de bar in het HFC Clubhuis. Bij het ophalen kunt u het bedrag betalen. Per 5 lootjes ontvangt u een gratis ‘Gouden Lot‘. Met dat lot maakt u kans op de ‘Gouden Hoofdprijs’.

Indien u de lootjes niet komt ophalen dingt u niet mee naar de prijzen. Het hieronder door u toegezegde bedrag kan echter alsnog in rekening worden gebracht. Door onderstaand reservering formulier te verzenden verklaart u akkoord te gaan met deze voorwaarden.

Begin met het aantal lootjes: