Omdat last minute borrels de leukste zijn!

Bier en Bitterballenborrel 2 september 2023.

De bal rolt weer aan de Spanjaardslaan en wel tegen Spakenburg. Vorig jaar de revelatie in de KNVB Beker waar Spakenburg sneuvelde tegen PSV in de halve finale. Ook dit jaar is Spakenburg goed gestart in de Betnation League met 6 punten uit 2 wedstrijden. Na een gelijkspel tegen Noordwijk en een knappe winst op Kozakken Boys volgt HFC goed met 4 punten uit 2 wedstrijden. Na afloop van de thuiswedstrijd tegen Spakenburg organiseert de HFC Businessclub een last minute bier en bitterballen borrel. Komt Allen!