19 Oktober 2023 Netwerkborrel Bouw & Vastgoed

Op 19 oktober 2023 organiseert de bouw & vastgoed tafel van de HFC Businessclub een netwerkborrel. Spreker van de avond is ir Diederik Dam van Dam & Partners. Dam & Partners is een toonaangevend Nederlands architectenbureau van internationale allure. Diederik zal een presentatie geven over het hoogste gebouw van Nederland de Zalmhaventoren in Rotterdam. De netwerkbijeenkomst is toegankelijk op uitnodiging voor beslissers in de bouw en vastgoedsector, leden van de HFC Businessclub en sponsors. Aanmelden kunt u hier.