Impressies Bouw & Vastgoed 19 oktober 2023: spreker Diederik Dam

Op 19 oktober vond het tweede netwerk event voor Bouw & Vastgoed plaats. Spreker van de avond was Diederik Dam van Dam & Partners. Het onderwerp was het hoogste gebouw van Nederland: De Zalmhaven toren te Rotterdam. De spreker werd traditioneel en geheel op eigen wijze ingeluid door Rick Claus. Na de voordracht verzorgde Ricardo de Jong van BDO een korte presentatie over de fiscale gevolgen voor vastgoedbeleggers in 2024. Onze eigen Marcel had tijdens de afsluitende borrel een prachtig wild buffet voorbereid.