HFC GROTE SPONSORBORD ACTIE 2024

Op 1 maart 2024 start HFC met de “Hét Grote HFC Sponsorbord” actie. Er komt een nieuw groot reclamebord op de meest prominente plek van het sportpark. Direct voor het clubhuis bij de buitenbar. Op dat bord kunnen logo’s (ca 1 m2) van bedrijven geplaats worden voor € 150 per jaar. Alle HFC Teams wordt om hulp gevraagd om deelnemers te zoeken die hun logo op het bord willen plaatsen. De teams die de meeste deelnemers vinden kunnen mooie prijzen winnen. Kijk op de actiepagina door HIER te klikken.