HFC DIGITAL open Sponsor & Businessclub Event

In samenwerking met onze businesspartner ENDEAVOUR organiseren wij een “whats next in Digital” event. Wat betekent Artificial Intelligence ( “AI”) voor u of uw bedrijf? Wat gaat er veranderen? Of is AI een modewoord en vliegt het wel weer over? Kortom, voldoende om naar te komen luisteren en over de discussiëren met de experts van ENDEAVOUR. En uiteraard aansluitend een mooie borrel. Het is een open event. Dat houd in dat eenieder met een HFC hart en geïnteresseerd is in de businessclub van harte is uitgenodigd. Een aanmelding wordt op prijs gesteld via deze LINK.