6 januari 2024 – Nieuwjaarswedstrijd HFC-ex Internationals en de grootste receptie van Kennemerland

Op 6 januari 2024 vindt hét traditie rijke evenement van HFC opnieuw plaats. De Nieuwjaarwedstrijd van HFC tegen de ex-Internationals en daarvoor een wedstrijd van een Haarlemse dames selectie tegen de ex-Oranje leeuwinnen. Een evenement dat al sinds 1 januari 1903 georganiseerd wordt aan de Spanjaardslaan. Aansluitend uiteraard de door velen geroemde ‘grootste’ nieuwjaarsreceptie van Kennemerland. De HFC Businessclub houdt op 6 januari 2024 in het VIP gedeelte van de grote tent op het HFC Sportpark tevens haar Nieuwjaarsreceptie. De VIP toegangskaarten kosten EUR 75 per persoon en kunt U bestellen door hier op te klikken. Het is tevens mogelijk om een eigen (bedrijfs) tafel voor 5 personen te reserveren. Deze zijn door de beperkte beschikbaarheid op aanvraag. De kosten van een VIP-Tafel inclusief 5 VIP Toegangskaarten zijn EUR 500. De tafel is de gehele dag voor u gereserveerd en wordt voorzien van uw bedrijfslogo. Tevens is uw bedrijfslogo te zien in het VIP gedeelte. U kunt een VIP-Tafel aanvragen door hier op (UITVERKOCHT) te klikken. U kunt ook de onderstaande buttons gebruiken.

• Gratis dag entree sportpark twv EUR 15 p.p.
  • Ontvangst met koffie en friandises
  • Ontvangst met bubbels
  • Circa 6 gerechten (gangen) van deelnemende restaurants aan HFC culinair (o.a. Moustique, De Canette, Wilma & Albert)
  • Eigen Bar met bediening inclusief wijn (luxe wijnbar met topwijnen van Divinite en Gall & Gall), bier en frisdrank
  • Kaas, hapjes buffet-enz.
  • Eigen bewaakte entree met garderobe
  • Doorgang en doorkijk naar de reguliere HFC Nieuwjaarstent

DE HFC LOTERIJ